Madshusstafetten

Postet av Moelven IL - Langrenn den 10. feb 2023

Me stilte til slutt 12 lag som gjekk det remmer og ty kunne holde i vinden på Vind-stadion. Kjempeinnsats. 

To pallplasser vart det også ! I gutar 13-14 og gutar 15-16. grattis ! 

Det var stor deltaking og tøff konkurranse ! 


Logg inn for å skrive en kommentar.