Bendit Cup og RingsakerMesterskap
Postet av Moelven IL - Ski den 31. mar 2016
Bendit Sjusjøen Langrennsfestival, Sjusjøen Langrennsarena, lørdag 9. april.
Påmelding her.
RingsakerMesterskap på ski, Sjusjøen Langrennsarena, onsdag 13. april.
Påmelding her.
Å joda, det går an å gå på ski etter påske!
Håper vi ...
Logg inn for å skrive en kommentar.