Ringnesrennet diverre avlyst

Postet av Moelven IL - Ski den 22. feb 2015

Diverre vert Ringnesrennet avlyst grunna vanskelege løypehøve med for lite snø.
Det er mogleg å gå renn i Gausdal på Sundag om nokon er interessera.

Logg inn for å skrive en kommentar.