Hei frå Australia

Postet av Moelven IL - Langrenn den 11. Feb 2024

Hi from Australia!

We have arrived back home from our european adventure, back to 30 degrees celsius:-)

Reflecting on our trip that's taken us across France, the Netherlands, Germany and Denmark we have to say our time in Norway was definitely one of the highlights. What a beautiful country you live in ( even though it's sooo cold ), and what great people are the Norwegians!!

It was so kind of you to welcome the kids to join in some skiing activities, the team was very inclusive and a lot of fun, creating memories they will cherish for a long time.

They were so thrilled with the racing suits (that by the way fit them perfectly!), the picture below is taken when they tried them on the same night in our cottage in Sjusjoen. We cannot thank you enough for such a generous gift.

Hopefully we'll make it to the "Kangaroo Loppet" in August this year here in Australia, where Ben would like to do the Birkebeiner Race and Hanna the Joey Hoppet. They will be wearing the suits with pride and great memories on this occasion as well as for some other ski races on the itinery.

Please pass on our regards to anyone from the Moelven Ski club and remember you have friends in Australia, should anyone make it this far, it will be our pleasure to host them!!!

Enjoy the rest of the ski season over there.

We'll be back eventually!!

Kind regards and thanks again,

Ben, Hanna, Joost and Nicola

Fantastisk helg i Kollen !

Postet av Moelven IL - Langrenn den 4. Feb 2024

Då har me lagt bak oss ei fantastisk helg i Holmenkollen, der våre ungdomar brynte seg mot landets beste 13-14 åringer. Sola strålte og ungdomen leverte strålande prestasjoner.

Astrid, Ella, Celine, Oda, Birk og Oscar kjempa i 13 års klassa og hevda seg godt båe dagar.

Eljar, Linus og Ea gjekk flotte løp og nådde sine mål !

Fleire gjekk sine beste løp for sesongen

Me gler oss allereie til neste år !

Landslangsplass til Simen

Postet av Moelven IL - Langrenn den 3. Mai 2023

Grattis med landslagsplass Simen !

Du gjer oss stolte som Moelven il medlemmer !

KM TERRENGLØP: Mange medaljer til skiløperene våre

Postet av Moelven IL - Langrenn den 3. Mai 2023

Jaggu gjorde våre skiløparar seg bemerka under KM i terrengløp 1.mai.

Over ser dykk yngste start med halvparten av feltet frå Moelven il.

Flotte løp her av dei unge.

Så var det glimrande løp av Oda og Ella i j 12 år samt av Heine i g 11 år

Vidare sylv til Ea og gull til Linus i hhv J og G 13 år. Eljar leverte også eit godt løp i G 13 år.

Erlend og Ida vann like godt kvar si klasse i G og J 14 år. her med gode løp også av Alma og Karoline.

Oliver vann like godt G 15 år der også Arnt og Erling kjempa om pallplasseringer, og havna like utanfor medaljeplass.

Så var det artig å sjå Magnus ST og Lars K på start med nydelege steg båe to, berre litt meir løpstrening så er dykk livsfarlege !

Me gamle forbigår me i stille.

Nyt våren og gode løpeturer ynskjast !

Km terrengløp 1. mai

Postet av Moelven IL - Langrenn den 28. Apr 2023

Me er med og arrangerer km-terrengløp på golfbanen i Moelv 1. mai kl 14.00. Vedlagt innbyding

Vel møtt alle skiløparar !