Nå blir det trening søndager 17.00 - 20.00 for 10 år og oppover (Født 2006 og eldre)

Postet av Moelven IL - Ski den 13. Mai 2016

Moelven og Næroset SKI har lyst til å invitere til noen økter med rulleski/løping, for de som er 10 år (4.trinn) og eldre. Søndager fom 22.5 til ut juni kl 17.00 – 20.00. Oppmøte kan variere litt men første gange blir oppmøte på Kilde skole med rulleskiutstyr og badetøy.

Tilbudet gjelder fra 10 år / 4. trinn og oppover. De som ikke har rulleski får låne.

• Vi deler litt inn etter hvor mye en har gått på rulleski og hva man synes manmestrer. (Alle skal få utfordring) Vi skal prøve å få til egen jentegruppe også på noen økter.
  • Noen økter kan bli løpeøkter. De det gjelder vil få beskjed.
  • Alle som vil delta må melde seg på økten lørdag i forkant slik at trenerne får mulighet til å planlegge. Påmelding skjer på mail: tusselure@hotmail.com
  • Tema for disse øktene er:
  • Rulleskitilvenning
  • Teknikk (litt filming, og vegleiing av Simen og Vegard på noen økter)
  • Kondisjon (intervall i motbakke for de eldste)

Kjøp av treningstights klubb

• Vi har fått tilbud på korte tights i klubbfarger og klubbprofilering. Egenandel kr. 250 (for guttetights) og 300 for jentetights (den har et kort skjørt på). Klubben har da sponset halvparten av prisen.
  • Bestilling innen 20.mai på mail til Siri: tusselure@hotmail.com. Angi gutte/jentemodell og ønsket størrelse. Minste størrelse er XS og skal være passe for en 10 åring i «normal» vekst. Følg med på nettsiden frem mot den 20. for bilde.

Første økt altså 22.05 kl. 17.00. Ta med rulleski, hjelm, hansker, drikke og badetøy. Husk også å melde interesse for treningen på tusselure@hotmail.com.

God pinse!