Avslutning skitrening onsdag 22.4.2015 kl 18.00. Avslutning lysløyperenn søndag 3.5.2015 kl 15.00

Postet av Moelven IL - Ski den 12. Apr 2015

Onsdag 22. april kl 18.00 på klubbhuset Brufoss (klubbhuset til Næroset) blir det sesongavslutning for alle som har deltatt på skitrening i vinter. Viktig at alle som har tar med seg klubbjakke da vi skal ta felles bilde som skal brukes i sesongrapport til våre sponsorer. Det vil bli utdeling med premie, visning av bilder og litt informasjon om våre planer fremover.

Vi har en flott premie til alle!

Vi trenger også noen frivillige som kan ta med seg kake. Fint om de som vil bake melder i fra til oss på moelvenilski@gmail.com.

Søndag 3. mai kl 15.00 på Nærvang blir det premieutdeling for de som har deltatt på lysløyperenn i vinter.

Her trenger vi premier til loddsalg. Hvis noen har arbeidsgivere eller lignende som vil bidra med noen småpremier er det helt supert.