Sommerskiskule

Postet av Moelven IL - Ski den 4. Feb 2015

Emne: Skiforeningen inviterer til Holmenkollen sommerskiskole i uke33, 2015.
Hei kjære klubbleder/kontaktperson,
Det er med stor stolthet vi inviterer til Holmenkollensommerskiskole - Skiforeningens nye trenings- og aktivitetstilbud forungdom født 1999-2002.

Skiforeningen har lange og gode tradisjoner med å arrangerevinteraktiviteter for voksne og barn, og disse erfaringene tar vi nå med ossinn i «grønn sesong». Vi tilbyr en sommerskiskole med høy kvalitet påtreningsopplegg og god tilrettelegging for sosiale aktiviteter forlangrennsløpere og skiskyttere.
Les invitasjon her.
Håper med dette at du har lyst og anledning til å sprenyheten videre til aktuelle aldersgrupper. Påmelding åpnet i dag, tirsdag 3.februar kl. 13.00
For mer informasjon, følg oss på www.holmenkollenskiskole.no ogfacebook (benytt søkeord «Holmenkollen sommerskiskole»). Vi har invitertlandslag og andre profesjonelle lag til å bli med som instruktører, og hvemdette blir samt andre spennende nyheter legges ut på overnevnte infosider såsnart det er klart.
Vi ønsker deg og utøverne en fortsatt strålende vinter, oghåper å se flere av dere i Holmenkollen til sommeren!:)
Medvennlig hilsen

Sondre Flaa Eieland og Lars Amund Toftegaard