Terrengløp - nå ruller vi i gang igjen!

Postet av Moelven IL - Ski den 6. Mai 2016

Nå også med lenke til påmelding som fungerer! :-)

Tirsdag 10. mai er det klart for terrengløp.

Påmelding til terrengløp nr. 1 via EQ-timing, her.

Her er kravet om å velge lisens fjernet. Hopp over "Søk klubb", og lisens, skriv gjerne inn riktig klubbtilhørighet i feltet "Bedrift". I adressefeltet holder det med postnummer, men telefonnummer og e-postadresse x 2 må fylles inn. Velg "Neste" nederst på siden, i neste bilde sjekker du at opplysningene er korrekte før du krysser av for at du godtar betingelsene. Trykk "Fullfør påmelding". Voila!

Påmeldingsfrist online: innen kl. 15.00 løpsdagen.

For senere terrengløp: Søk deg fram til riktig løp herfra.

Ellers er det selvfølgelig åpent for påmelding i bua, fra kl. 17.30 til ca. kl. 18.15. Vi ber også om at de som har meldt på online henter sine startnumre innen kl. 18.20.

Dessuten åpner vi nå for betaling via Mcash og Vipps!

(Mcash er enkleste metode, men vi er absolutt åpne også for Vipps. Og for kontanter, selvsagt.)

Hurtigveiledning for Mcash:

1. Man må ha Mcash-app på telefonen
  2. Inne på app-en har man tre valg. 1. Send 2. Be om 3. Handle. Man velger da Handle.
  3. Man finner Moelven IL SKI enten ved å skanne QR eller søke opp Butikker i nærheten.
  4. Det er lagt opp terrengløp 1-9 foreløpig. Man velger den aktuelle dagen og Handler.
  5. Man får da opp et bilde på skjerm som skal vises til de som deler ut nummer og dermed bekreftelse på betaling.
  6. Du finner MoelvenIL Ski sin QR-kode her: QR kode Mcash MoelvenIL SKI.docx

Hurtigveiledning for Vipps:

1. Man må ha Vipps-app på telefonen, du finner all nødvendig info her.
  2. Inne i app-en har man flere valg, bl.a. et +-tegn. Trykk på dette tegnet , velg "send penger". På neste side søker man opp Moelven IL Ski, eller taster inn 13104.
  3. I neste bilde taster man inn sum. Startkontingent er kr. 30,- pr. start pr. løp.
  4. Skriv i meldingsfeltet: Terrengløp nr. xx og fornavn på den/de som skal løpe. (Velg riktig nummer i rekka) OBS: Dette punktet er viktig!
  5. Velg Send.
  6. Vis kvitteringen til de som deler ut startnummer.

Annen info om terrengløp finner du her. Da ses vi!