Norgescupavslutning for våre juniorer

Postet av Moelven IL - Ski den 26. Mar 2024

Juniorene våre, Marius, Lars, Eir, Sofie og Helene stilte alle til start i Norgescupavslutninga på Skei.

Dei gjorde sine saker bra og Både Eir, Helene og Sofie fekk sine hittil beste resultater i Norgescupen.

Vil overstått alle saman, så veit me at Inger og Kristian kjem sterkt attende neste år. Vel blåst alle saman og god påske !

Gratulerer til Simen med NM-bronse !

Postet av Moelven IL - Ski den 26. Mar 2024

Simen tok ei fortent bronse på NM sin siste dag ! Dette er fyrste seniormedalje til klubben sidan Helge Brendryen herja på 90-talet. Gratulerer så mykje. Du er ein flott ambassadør for klubben !

GP sprint med flotte resultater og mange fra klubben med !

Postet av Moelven IL - Ski den 21. Mar 2024

Me fekk ein flott kveld i Nybygda der klubben stilte mannsterke. Me var kring 15 stykk fra 8-16 år som tevla med dei beste fra Oppland og Hedmark i denne fartsfylte sprinten !

Mykje bra her !

Me må trekkje fram Ingvild som vann j 11 klassa med flott teknikk !

Linus gjorde det same i g 14 år og Heine, Karoline, Oliver, Celine, Oda og Ea kjempa veldig bra i sine A-finaler. Der Ea kjempa om sigeren og vart nr 2.

Vel blåst alle saman !

Simen avslutta sin beste sesong med å vere tett på pallen i WC

Postet av Moelven IL - Ski den 21. Mar 2024

Simen har vist stadig betre form og var no i helga særs tett på pallen i WC avslutninga i Granåsen !

Dette må vere inspirerande til neste sesongs VM på heimebane. Der er han no godt inne på laget !

Aktiv helg ! Verdscup, Kong Haralds stafett og junior NM

Postet av Moelven IL - Ski den 11. Mar 2024

Simen nærmer seg topp 10 i verdscupen no. Han vart nr 12 båe dager og er blant dei 4 beste norske.

I Holmenkollen hadde me med Oliver og Karoline blant landets beste 15-16 åringer. Bra innsats.

I Nybygda stilte Lars, Kristian, Marius, Sofie, Eir og Inger opp på skøyting distanse Fredag, klassisk distanse på Laurdag og stafett på Sundag.

Nokre leverte sine beste løp på distanse, Sofie og Inger plasserer seg kring 30 stadig no, Eir er like bak, Elles er Marius og Lars på veg framover, medan Kristian nett har vore sjuk og nok ikkje er nøgd etter helga.

Som klubb er me godt representera om dagen !