Aktiv helg ! Verdscup, Kong Haralds stafett og junior NM

Postet av Moelven IL - Ski den 11. Mar 2024

Simen nærmer seg topp 10 i verdscupen no. Han vart nr 12 båe dager og er blant dei 4 beste norske.

I Holmenkollen hadde me med Oliver og Karoline blant landets beste 15-16 åringer. Bra innsats.

I Nybygda stilte Lars, Kristian, Marius, Sofie, Eir og Inger opp på skøyting distanse Fredag, klassisk distanse på Laurdag og stafett på Sundag.

Nokre leverte sine beste løp på distanse, Sofie og Inger plasserer seg kring 30 stadig no, Eir er like bak, Elles er Marius og Lars på veg framover, medan Kristian nett har vore sjuk og nok ikkje er nøgd etter helga.

Som klubb er me godt representera om dagen !

Hovudlandsrennet Gålå. Medalje vart det gitt !

Postet av Moelven IL - Ski den 3. Mar 2024

For ein innsats av våre løparar !

Tinius, Erlend, Karoline og Alma i 15 årsklassa gjorde sine saker bra i 5 km skøyting og sprint !

Arnt Erling og Oliver det same ! Oliver vart topp ti båe dagar med 8 plass på 7,5 km skøyting og 6 plass i sprinten der han nok hadde kunna kjempe om medalje utan uhellet på oppløpet !

Uansett gjekk våre løparar så bra at Oliver var på laget som tok sylvmedalje på dagens stafett og Karoline var på jentelaget der dei også kjempa om medaljer, men vart nr 4. Alle våre 7 gav alt og er flotte ambassadører for klubb og skisport. Gratulerer til alle !

Resultater Amblisbergrennet 2024

Postet av Moelven IL - Ski den 18. Feb 2024

Amblisbergrennet 2024 er historie.
Takk for en flott dag med mye skiglede.
79 stk deltok på langrennscrossen, av disse 16 stk knøtt i alderen 0-7 år.
41 stk deltok på hopprennet og hele 27 stk deltok på kombinertrennet.

Takk til alle som deltok, og ikke minst alle funksjonærer som gjorde dette mulig for oss.

Vi kommer til å ta en evaluering av rennet innen kort tid med ambisjoner om å gjøre dette enda bedre til neste år.

Artig å se så mange som prøvde seg i hoppbakken på slutten, håper vi ser dere igjen snart. Det er hoppskole hver mandag fra kl 18:00.

Resultater fra langrenn kommer på isonen.

Vedlagt resultater hopp / kombinert.

2024.02.18 Resultatliste Hopp.pdf

2024.02.18 Resultatliste kombinert.pdf

Startlister Amblisbergrennet Skicross / Kombinert langrenn

Postet av Moelven IL - Ski den 17. Feb 2024

Da er startlistene for Skiross og kombinert langrenn klare.

Se opdattert startliste på isonen.

Det kommer muligens til å bli slått sammen noen klasser i fellesstarten, Følge med på oppdaterte lister på veggen på klubbhuset.

Velkommen!

Løypekart:

Amblisbergrennet 2024 Hopp / Kombinert / Skicross sprint. søndag 18.02.2024

Postet av Moelven IL - Ski den 11. Feb 2024

Bli med på en skikkelig artig dag i Amblisberget!

Her er det også muligheter for de minste fra 3-7 år og melde seg på i knøtterenn.

Sprint skicross. Rennet inngår i felles sprintcup i samarbeid med Mjøski 17.02.2024

3 renn på samme dag, Hopp / Kombinert og Skicross sprint. Fine premier og ikke minst mye lek og morro!

Ta med familien og kom!

Ta en titt på invitasjonen her:

Amblisbergrennet 2024 innbydelse.pdf

Invitasjon felles sprintcup: